Curs crestere urmaritori instagram

CURS CRESTERE URMARITORI INSTAGRAM

 

 

 

Ți-ai făcut cont pe Instagram de ceva timp, ai o mulțime de po stări și lumea tot nu se înghesuie să te urmărească? Așa am pățit și noi la început! Dacă nu ești o celebritate sau nu ai o mulțime de cunoștințe care să te susțină pe rețelele sociale, să strângi mulți followers pe Instagram pare imposibil. Și totuși, dacă știi cum să te promovezi, lucrurile sunt chiar simple. Noi am ajuns de la 0 la 35 000 de urmaritorisi suntem in continua crestere.

 

Cum să iti cresti contul de Instagram? Simplu. Respecta aceste reguli si fii perseverent:

 

  1. Numele

În primul rând îți trebuie un nume. Dacă ești o persoană cunoscută, ai putea să-ți folosești numele personal pentru ca cei care te cunosc să te găsească mai ușor. Dacă, pe de altă parte, nu ești o persoană publică sau cu multe relații, îți poți alege orice nume sau nickname care să te reprezinte. Sfatul meu este să mergi pe o variantă simplă și ușor de reținut, dar îndeajuns de atrăgătoare încât să-i facă curioși pe ceilalți utilizatori. Gândește-te bine înainte de a-ți alege numele care vrei să te reprezinte!

 

*Ai mare grijă dacă vrei să îți promovezi afacerea sau domeniul în care lucrezi! Instragram este o formă de promovare grozavă, dar doar dacă știi cum să îl folosești! Evită numele care să aibă legătură directă cu business-ul tău! De exemplu: dacă ai un magazin unde vinzi haine, nu folosi cuvinte precum: fashion, shop, magazin, clothes, apparel, haine etc. Astfel de nume arată că nu cunoști trendurile media și dau impresia de lipsă de creativitate, iar pentru un artist acesta este ultimul lucru pe care vrei să-l transmiți lumii.

 

 

  1. Poza de profil

Pe cât de importantă este poza de profil la Facebook, pe atât de neglijată devine la Instagram. Dacă majoritatea utilizatorilor de Facebook te adaugă în lista lor datorită pozei de profil, află că în cazul Instagram-ului situația este puțin diferită.

 

În primul rând, la Instagram poza de profil este foarte mică! În al doilea rând, ea nu reprezintă niciodată punctul focal al profilului tău. De aceea, indicat ar fi să optezi pentru o fotografie minimalistă care să rezume în câțiva pixeli ceea ce postezi.

 

 

  1. Descrierea

Ceea ce spui despre tine în BIO este felul cum vrei să te perceapă ceilalți utilizatori. Dacă ai o afacere, aici e locul potrivit să vorbești despre ea. Spre deosebire de numele de utilizator, a vorbi despre propriul business în descriere nu sună deloc agasant. Informațiile de acolo nu le vor citi decât cei care sunt cu adevărat interesați de persoana ta. Tot în BIO este singurul loc unde poți pune un link către un alt site, dar și trimiteri către alte conturi de Instagram. Folosește aceaste opțiuni cu înțelepciune!

 

  1. Tema

Încă de la început este bine să știi pe ce vrei să te axezi. Nu există o cheie a succesului! Chiar și un profil în care îți prezinți colecția de șosete poate avea un succes nebun dacă știi cum să-l administrezi.

 

Nu te baza doar pe o fotografie!

 

O poză bună văzută de mulți utilizatori poate primi un număr consistent de like-uri, dar doar datorită ei, nu înseamnă că îți va crește considerabil și numărul de followers pe Instagram! Înainte de a te urmări, majoritatea utilizatorilor vor intra pe profilul tău să se convingă ce vrei să transmiți mai exact. De aceea, chiar dacă ai câteva poze grozave sau dacă toate fotografiile tale sunt excepționale luate câte una, dacă împreună nu alcătuiesc o imagine plăcută, lumea nu se va obosi să te urmărească. Privește-ți contul exact ca pe un puzzle! Oricât de minunat ar arăta fiecare piesă în parte, dacă pe măsură ce este construită, imaginea de ansamblu devine din ce în ce mai ambiguă, neclară și extrem de încărcată, cel mai probabil nimeni NU va fi curios să vadă rezultatul final.

 

Ai dreptul la mai multe subiecte

 

A-ți alege o temă nu înseamnă să postezi doar despre un singur subiect! NU! În niciun caz! Îți poți alege două sau chiar trei subiecte care te pasionează. Dar, pentru a avea o temă se presupune ca pozele tale să aibă câteva caracteristici comune:

 

-culori

 

-tonuri

 

-aspect

 

-formă

 

-dimensiuni

 

-calitate

 

Postează doar conținut de top

 

Nu posta doar de dragul de a posta! Decât o poză neclară, întunecată sau nepotrivită pentru profilul tău, mai bine nu postezi deloc. Încearcă să faci poze cât mai bune cu aparatura pe care o ai la dispoziție și nu ezita să folosești filtre și programe de editare dacă nu ești mulțumit.

 

Nu abuza de filtre

 

Mai ales dacă scopul tău este să ai urmăritori pe Instagram pentru a colabora cu diferite companii, nu îți fă profilul să arate ireal. Mai ales atunci când vine vorba de îmbrăcăminte, designerii sau cei din echipa de PR te vor contacta doar dacă poți face ca piesele lor vestimentare să arate exact ca în realitate pe profilul tău! Nimeni nu își dorește plângeri de la clienții săi pentru produse neconforme cu fotografiile.

 

Șterge pozele care nu se mai potrivesc în context

 

Pe măsură ce îți dezvolți profilul, e foarte probabil ca unele poze să nu se mai potrivească cu ceea ce promovezi în prezent. De aceea, elimină fără milă toți intrușii! Ideea nu este să ai mult și prost, ci puțin și de calitate. Iar dacă ești genul de persoană pe care o apucă uneori nostalgia, folosește opțiunea Archive pentru ca la nevoie să mai poți scoate fosilele la suprafață.

 

Nu schimba brusc subiectul!

 

Dacă vrei să ai mulți urmăritor pe Instagram pe care să îi păstrezi aproape, nu trece niciodată de la mâncare la avioane! Dacă până acum ai postat DOAR floricele colorate și din senin te-ai gândit că pentru următoarele șase postări ceilalți vor dori să afle ce ai mâncat la prânz, să nu te miri de ce te șterg din listă toți botaniștii.

 

 

#HASHTAG URILE

 

Gurile rele spun că dă urât să depășești un anumit număr de hashtag-uri. Dar nu îți bate capul cu această problemă! Ai posibilitatea să folosești 30 de hashtaguri pentru fiecare poză și sfatul meu este să profiți de toate! Iar ca să nu pară impulsiv, fii isteț! Nu le trânti pe toate ca și cum doar îți dorești ca poza ta să ajungă la cât mai multă lume! Oferă informații valoroase. Utilizează această opțiune în mod constructiv și vorbește despre poză folosind #-uri adecvate.

 

Descrierea pozei

 

Pozele cu o descriere bună primesc mai multe like-uri de la cei care te urmăresc deja. Dar ce înseamnă o descriere bună? Exact cum spune și cuvântul „a descrie” înseamnă a înșirui câteva caracteristici cu privire la un subiect. Practic, când postezi o nouă fotografie, explică ce reprezintă imaginea resprectivă. Evită să folosești citate sau descrieri care nu îți aparțin! Oricât de pompos ar suna sau cât de atrăgătoare ar fi, ele au fost deja spuse de altcineva, iar pe profilul tău nu apar decât ca o copie a originalului.

 

 Video-urile

 

Dacă ai un video legat de tema ta postează-l! Pentru un profil personal, un filmuleț cu felul în care te distrezi zi de zi e cum nu se poate mai palpitant. Dar dacă în general nu postezi despre tine, atunci există șansa ca ceilalți utilizatori să nu fie interesați de cum arată localul în care tocmai te afli.

 

Live-urile

 

Exact ca și video-urile, live-urile sunt excelente dacă au legătură cu ceea ce ai construit până acum pe profilul tău. De aceea, give them a try! S-ar putea să descoperi că erau exact ceea ce lipsea profilului tău!

Priviti exemplul de profil al actorului Dwayne Johnson:

 

 

Like / Comment / Follow

 

Pe Instagram acestea sunt cele trei moduri în care poți intra direct în contact cu ceilalți utilizatori. Și ca în realitate, oricât de frumos ai arăta sau oricât de politicos ai vorbi, uneori este nevoie de puțină inițiativă pentru ca lumea să te observe. Fii prezent, socializează și arată că ești interesat de ceea ce alții au de arătat. Cu o atitudine sociabilă și deschisă, nu poți avea parte decât de același tip de tratament.

 

Primești exact ceea ce oferi!

 

Mai ales la început de drum, ai grijă să întorci favorurile celor care intră în legătură cu tine. Dacă cineva îți dă like, întoarce-l! Dacă cineva îți lasă un comentariu, răspunde-i! Iar dacă cineva te urmărește, nu te aștepta să o facă pentru mult timp dacă nu faci și tu același lucru.

 

Frecvența

 

Ca să ai mulți followers pe Instagram e clar că trebuie să postezi. Dar nu prea des! O fotografie pe zi sau chiar mai rar, îi va ține pe susținătorii tăi interesați, dar nu îi va obosi. Ai grijă ca ceilalți să nu uite de tine, dar nici nu îi stresa cu postări repetate! Am spus și mai sus că e bine să păstrezi aceeași temă pe tot parcursul dezvoltării și mai ales la început! Dar nu o da nici în extrema cealaltă exagerând cu prea multe poze la fel. Dacă de exemplu vrei să îți arăți outfit-ul, o poză, două sau maxim trei sunt mai mult decât suficiente! Sau dacă postezi de la un fotoshooting, două sau trei fotografii sunt destul pentru ca cei care te urmăresc înțeleagă totul despre ceea ce dorești să prezinți.

 

Ține mereu cont de frecvență

 

Chiar și fotografiile asemănătoare, nu le posta exact în același timp! Ca urmăritor, când ți se umple dintr-odată feed-ul doar cu pozele unui singur utilizator, e cum nu se poate mai enervant!

 

Concluzie: Cum să ai mulți followers pe Instagram?

 

În teorie pare probabil complicat și cred că ai impresia că sunt prea multe lucruri la care trebuie să fii atent. Dar în practică, ideea pe care se bazează toți acești pași este una singură: Ca să ai mulți followers pe Instagram ai nevoie de un cont de calitate, răbdare și perseverență!

 

Încearcă și tu! Cu puțină planificare și învățând să privești imaginea de ansamblu, oricine își poate transforma contul de Instagram dintr-un album pentru prietenii apropiați, într-o elegantă carte de vizită.

 

Sursa: Google, adaptat de catre echipa noastra.